De titel zegt het al, we zijn ronde 11 in gegaan. Ik ben vandaag op dag 44 ongesteld
geworden. Ik dacht dat het de goede kant op ging maar mijn cyclus lijkt weer
steeds langer te worden. Ik ga het deze ronde ook proberen zonder etos pillen.
Misschien dat mijn lichaam het zelf weer oppakt en ik weer wat regelmatiger wordt.
Deze week gaat mijn man proberen zaad in te leveren (hopelijk lukt dat ivm met werktijden).
En dan zien we wel verder. Ik moet het proberen van me af te zetten,
maar wist ik maar hoe dat moest. Ik ga proberen afleiding te zoeken en
hopelijk is het ons gauw gegunt..
Liefs Daisy
reacties (0)