Ronde 11

De titel zegt het al, we zijn ronde 11 in gegaan. Ik ben vandaag op dag 44 ongesteld 
geworden. Ik dacht dat het de goede kant op ging maar mijn cyclus lijkt weer 
steeds langer te worden. Ik ga het deze ronde ook proberen zonder etos pillen.
Misschien dat mijn lichaam het zelf weer oppakt en ik weer wat regelmatiger wordt.

Deze week gaat mijn man proberen zaad in te leveren (hopelijk lukt dat ivm met werktijden).
En dan zien we wel verder. Ik moet het proberen van me af te zetten,
maar wist ik maar hoe dat moest. Ik ga proberen afleiding te zoeken en 
hopelijk is het ons gauw gegunt..

Liefs Daisy

526 x gelezen, 0

reacties (0)


  • mariamama

    hey meid wat frustrerend weer! ronde 11 al. Deze ronde hebben wij niets kunnen doen ivm een knieoperatie van mn vriend en nu heeft ie ook nog een infectie erbij. Was eerst boos en verdrietig dat we niet verder konden maar het geeft me ook zoooooveeeel rust om er ff niet mee bezig te zijn. Echt een heerlijk gevoel! Heel veel sterkte meid.
    Liefs

  • starry80

    Bah, niet leuk... Misschien dat wat afleiding je inderdaad wat kan helpen komende weken. Op de duur gaat het je leven misschien wat te veel beheersen (begrijpelijk natuurlijk want je wil niets liever). Vind het goed dat jullie wel al wat testen doen, beter te weten waar je staat hé. Misschien even er tussen uit gaan voor een weekje ofzo? Leuke andere plannen maken? Deed mij heel goed na mk, ik kreeg weer het gevoel dat we vooruit gingen in het leven en dat gaf me ook weer meer kracht om heel dat verlies en weer zwanger proberen worden wat te "relativeren'... x

  • Pinkk

    Knuffel voor jou... sterkte meis!

  • LittleAngel83

    Dat is echt balen zeg! Ik hoop dat je cyclus volgende ronde weer wat korter is! Nou het liefst 9 maanden geen ongesteldheid meer hè! ;-) Ik duim voor jullie! Dikke knuffel meid! xxx

  • cookiedee

    Wat klote zeg... Heel veel sterkte, hopenlijk is het de volgende ronde raak!

  • Sienna Mae

    Wat een teleurstelling elke keer! BAH BAH BAH
    Het is zo moeilijk om iets opbeurends te zeggen. Je voelt je gewoon rot en dat mag ook!
    Dikke knuffel!!!! Sterkte!

  • badmutsje

    ahh meid jammer. Ik ben ja ook weer ongesteld geworden niet je kop laten hangen gewoon doorgaan weet dat het moeilijk is. Ik ken dat maar wij komen ook aan de buurt.Ik had echt voor je geduimd

  • maantjuh23

    hey meis!
    laat het ff bezinken,weet zelf dat dit onwijs moeilijk is,heb het zelf mee mogen maken..
    ik heb me maar ff op mijn werk en kids gestort.
    en heb de boel verder lekker de boel gelaten.
    bedenk wel,dat ook voor jou je tijd nog wel komt,heb geduld,en vertrouwen!!! jij ronde 11 wij ronde 18...... zo helpen we elkaar door die klote tijden....

  • claudiaaa

    Dikke knuf voor jou meissie. Denk aan je.. Alles komt goed. xx

  • Lumi

    hoop voor je meis dat deze cycles korter zal duren met een positief resultaat aan het eind